2016. június 16., csütörtök

Nyári tervek

Több ember is csinált ilyen listát, nekem is megjött a kedvem. 

Victoria Schwab: Felszabadulás
Két éve olvastam az első részt, nagyon szerettem. Remélhetőleg ez is olyan jó lesz, mint elődje. (Fun fact: a 2014-es nyári listáról csak ezt az egyet olvastam el :P)

Donna Tartt: A titkos történet
Sokszor futottam bele ebbe a könyvbe a könyvtárban, de sosem került sorra. Nagyon érdekel a történet, izgalmasnak ígérkezik. 

Elizabeth Gilbert: Big magic
Nem olvastam még az írónőtől, de ez a könyve nagyon érdekel.

Alice Hoffman: Skylight confessions
Hoffmantól eddig csak egy könyvet olvastam, a Tizenharmadik boszorkányt, ami azonnal megvett magának. Azóta tervezek tőle olvasni, de még nem jutottam el odáig, na majd most. 

Caroline Knapp: Pia
Azok közé tartozom, akik egyáltalán nem szeretnek inni (pár korty untig elég), de attól még (vagy éppen ezért?) érdekel a téma, ráadásul szép stílusban van írva, jöhet. 

Dennis Lehane: Egy pohárral a háború előtt
Ezt még 2014 januárjában vettem meg, azóta a polcon van, de idén nyáron szeretném már elkezdeni. Nem sok krimit olvastam még, a vélemények alapján ez is egy jó fajta - ráadásul szarkasztikus humorú az egyik főszereplő, amit imádok (ki nem?).

Kate Karyus Quinn: Down with the shine
Nagyon érdekesnek tűnik a könyv a fülszöveg alapján (egy pia valóra váltja a kívánságokat), sok mindet lehet ebből kihozni (és ahogy hallottam, sikerült is). 

Cheryl Strayed: Vadon
Már az utazós témával felkeltette az érdeklődésem, az pedig csak hab a tortán, hogy a gyász és az énkeresés témák is benne vannak. 

Ezek lennének a tervek, nyár végén jó lesz visszanézni (aztán lehet, hogy megint csak egy jön össze).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése