2014. szeptember 6., szombat

Tervek őszre

Habár a nyári listámból csak egy könyvet olvastam el, ez nem tart vissza attól, hogy megírjam az őszit is. Nem tervezek sokat, ami éppen a kezembe kerül, azt olvasom, de ezeket mindenképpen szeretném:

Jennifer McVeigh: Afrikai akác
Már a megjelenése óta érdekel ez a könyv, állítólag hasonlít az Elfújta a szélhez, ami nekem nagy kedvencem. A borítóját imádom.

Leigh Bardugo: Árnyék és csont 
Még Amadeával terveztük közösen (és angolul) ezt a könyvet. Arra jutottam, majd magyarul elolvasom a könyvtári példányt, hátha tovább jutok benne (az angol verzióban - csodák csodája - rögtön felidegesített az egyik szereplő).

George Orwell: 1984
Már régóta el akarom olvasni, ráadásul órára is kell, úgyhogy ez az egy biztosan sorra kerül.

Jeff VanderMeer: Expedíció
Már olyan sokat hallottam erről a sorozatról, hogy muszáj lesz megnéznem magamnak. A borítók nagyon tetszenek, különösen az, hogy ki vannak vágva a motívumok, ötletes megoldás (és milyen jó lehet élőben!).

Joe Abercrombie: Hidegen tálalva
Az Első Törvény sorozatot nagyon szerettem, úgyhogy ezt gondolkodás nélkül vettem le a könyvtári polcról. Nem lesz zsákbamacska, biztos vagyok benne, hogy tetszeni fog.

6 megjegyzés:

  1. Óóóó 1984!
    Na, az Expedícióra is kíváncsi leszek! Most olvasom az utolsó részét. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg arra leszek kíváncsi, az utolsó rész hogy tetszik majd neked. :)

      Törlés
  2. De jók! Az 1984 nekem nagy kedvenc, bár már majdnem 10 éve olvastam. Az Expedíciónak is drukkolok, hogy sorra kerüljön + tetsszen is :)
    Az Árnyék és csonton én is angolul gondolkozom inkább, de valahogyan biztos nálam is sorra kerül majd.

    VálaszTörlés
  3. Jó könyvek! :))

    Jujj ott a Hidegen tálalva! :))

    VálaszTörlés
  4. Oké, Árnyék és csont végleg kilőve.:D Az 1984-et én is szeretném olvasni, de kérdéses, mikor kerül sorra.

    VálaszTörlés
  5. Katacita: Majd írok,meddig jutottam el az Árnyék és csontban. Az 1984-re meg nagyon kíváncsi vagyok.

    Liliane_Evans: Igen, egyedül abban a könyvben vagyok biztos,hogy tetszeni fog. A többi még kérdéses (főleg az Árnyék és csont).

    Amadea: :D Én azért még megpróbálkozom vele magyarul,hátha jobban "csúszik".

    VálaszTörlés