2015. június 5., péntek

Jön Fabio Volo új könyve!

Június 16-án jelenik meg Fabio Volo (magyarul) harmadik regénye Hely a világban címmel. Én már nagyon várom, Volo másik két könyvét is szerettem (bár a borító miatt kicsit morcos vagyok, szerintem ronda).

Fülszöveg:
Michele a szülészet folyosóján várakozik. A megrögzött agglegény hamarosan apa lesz. Legényapa. Várakozás közben felidézi, mi minden jutott neki mozgalmas kamasz- és ifjúkorában: sok buli, sok pia, sok drog, sok szex és egy nagy barátság. Valami mégis hiányzott, és erre épp a barátja, Federico döbbentette rá, aki már nagyobb tétben akart az élettel játszani. Nagyobb tét, nagyobb kockázat, nagyobb nyereség. Vagy veszteség… 
Federico belevágott, talált is magának egy helyet a világban, ahol otthon lehet benne, és azzal Michele sorsa is megpecsételődött. 
Most pedig órákon belül megszületik a gyereke. 
„Egy új élet. Vagyis kettő.”

2 megjegyzés:

  1. Az Európa egy ideje már híres a rondábbnál rondább borítóiról. Pedig néhány éve mindig szívesen nézegettem a boltokban is a könyveiket :S.
    Nem olvastam még Fabio Volotól, de olasz, így kíváncsi vagyok rá, és annak örülök, hogy folytatják a könyvei kiadását.

    VálaszTörlés
  2. Igen, én is csak néztem egy-két könyvnél, hogy milyen ronda. :(
    Remélem, ha eljutsz az olvasásáig, tetszeni fog. :)

    VálaszTörlés