2013. június 25., kedd

Megszűnik a Google reader

Sajnos megszűnik a Google reader. Itt van az egész bejegyzés, de kiírtam a lényeget.

"Mi az a Google Reader?
Mindennap fellépsz a blogspot fiókodba, s megnézed milyen friss bejegyzések kerültek fel más-más blogra. Ezt jelenti a Google Reader, ami behozza a friss bejegyzéseket, hogy ne kelljen mindig, folyamatosan nézned az adott blogod. Nos, ez fog megszűnni. 

TEHÁT EZ:



Akkor mi lesz? Mindennap sorba meg kell néznem a blogokat?
Nem, nem kell! Van egy olyan oldal, ahova ha beregisztrálsz minden blogod bekerül, amit követsz és úgy fogod OTT(!) azon az oldalon látni, mintha blogspoton lennél. De, csak is látni fogod. Ott tudomásom szerint nem írhatsz bejegyzést a blogodra(bloglovinon), csak látod a friss bejegyzéseket. Ugyan úgy berakhatod a saját blogodat is, de csak azt látod ott, hogy kiköveti ott bloglovinon. Tehát blogspoton felrakod az új részt és bloglovinon látják.

Tehát július elsejétől már nem fogod blogspoton látni a friss bejegyzéseket tudomásom szerint.

Mi az a "bloglovin"?Az említett oldal, melynek segítségével láthatod kedvenc blogjaid legújabb bejegyzéseit.

BLOGLOVIN LINK!

PONTOSÍTOK!
A feliratkozók is eltűnnek magyar idő szerint július 1.-jén

A bejegyzés folyamatosan bővül, szóval, ha megkérhetlek titeket, akkor linkeljét ezt a bejegyzést is, ha kiírjátok saját blogotokra!"

Egy kis segítség a bloglovin-re való regisztráláshoz:
http://noriciisblogdesign.blogspot.hu/2013/06/nagyon-fontos-minden-egyes-bloggernek.html

Itt tudjátok követni a blogom:
Follow my blog with Bloglovin

2 megjegyzés:

  1. Nem tudom de én még mindig látom a blogokat amiket köveket, akkor hogy is van ez? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, már én is gondolkodtam ezen. :) Most utánanéztem és a hivatalos oldalon azt írták, július 15-én fog megszűnni.

      Törlés