2013. május 12., vasárnap

Lisa McMann:Dead to you

     
Gigi blogján  láttam először a könyvet, a kritikája felkeltette az érdeklődésem.

Ethant hétéves korában elrabolták. Most, kilenc évvel később egy szervezet segítségével visszakerült a családjához. Először igazi csodaként élik meg, ám ez az állapot nem tart sokáig. Ethannek nem csak a beilleszkedéssel gyűlik meg a baja, hanem a testvére, Blake sem könnyíti meg a dolgát: nem hisz benne, hogy ő lenne az igazi Ethan, és ezt kétségbeesetten próbálja bizonyítani. Blake viselkedése sok konfliktus okozója és állandó feszültség forrása. Ethannek nagyon fáj a testvére viselkedése, ám vigaszt lel a korábbi legjobb barátnője, Cami személyében. Ethan próbál visszaemlékezni az elmúlt évekre,ám az emlékei nagyon homályosak és egy nehéz (nagyobbrészt utcán eltöltött) évekről szólnak.
Nagyon tetszett a könyv, gyorsan haladtam vele, ez részben a gördülékeny stílusnak is köszönhető, ezenkívül a fejezetek sem hosszúak. Jól ábrázolja Ethan vívódását, ahogy a család próbál újra összerázódni. Ethannek nehezére esik a beilleszkedés, részben amiatt is, hogy úgy érzi, a szülei továbbléptek: a távollétében született már egy kislány is, Gracie, aki Ethant csak fotókról ismeri, mégis - vagy éppen ezért? - ő fogadja el Ethant a leghamarabb. Szépen ábrázolja az érzelmeket, ám volt egy dolog, ami zavart: a hirtelen jött romantika. Szerintem ezt ki lehetett volna hagyni a könyvből, lehettek volna csak barátok. Viszont a vége ezért is kárpótol, az igazán durva.Utána csak ültem és néztem magam elé..
Aki egy jó könyvre vágyik, nyugodtan kezdjen bele.
5/5 pontot kap

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése